Reklamační formulář
PROTOKOL O VRÁCENÍ ZBOŽÍ
V případě reklamace nebo vrácení zboží, prosím použijte protokol.
PROTOKOL O REKLAMACI A VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Jméno zákazníka: ………………………………………………………………………………………………………………………………
Datum: …………………………………… Datum vystavení faktury: ………………………………………………………
Číslo faktury: …………………………..
Kód Název výrobku Výměna Dobropis Množství Stav zboží
Do sloupce STAV ZBOŽÍ napište prosím jedno z těchto čísel odpovídající stavu zboží či důvodu reklamace:
1. Zboží ve špatném stavu (není však prošlé)
2. Zboží s prošlou dobou trvanlivosti
3. Chyba v objednávce
4. Poškození zboží při přepravě
5. Chyba v přípravě objednávky ve skladu
6. Chybně objednané klientem
V případě uznání oprávněnosti reklamace ze strany prodejce si klient přeje řešit reklamaci takto (prosíme zaškrtnout požadovanou možnost):
Vrácením vadného a dodáním náhradního zboží
Odstoupením od smlouvy (tj. vrácení zboží zpět prodávajícímu a navrácení peněz kupujícímu)
Kupující je povinen svoji volbu oznámit prodávajícímu ihned při reklamaci. Bez souhlasu prodávajícího není oprávněn uplatněný nárok měnit.
………………………………………….. ……………………………………………………… Podpis zákazníka Podpis osoby přijímající reklamaci
Vyjádření prodávajícího k reklamaci: ………………………………………………………………………………………