Balíčky do Vánoc vám doručíme při objednání a zaplacení do 18.12. Děkujeme za důvěru.❤️  

Reklamační formulář

PROTOKOL O VRÁCENÍ ZBOŽÍ

V případě reklamace nebo vrácení zboží, prosím použijte protokol.

PROTOKOL O REKLAMACI A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Jméno zákazníka: ……………………………………………………………………………………………

Email zákazníka:……………………………………………………

Telefonní kontakt na zákazníka: ……………………………………………………

Datum: ……………………………………

Datum vystavení faktury: ……………………………

Číslo faktury/objednávky: …………………………..

 

Kód                         Název výrobku                              Výměna/Dobropis                           Množství                                  Stav zboží

   

Do sloupce STAV ZBOŽÍ napište prosím jedno z těchto čísel odpovídající stavu zboží či důvodu reklamace:

1. Zboží ve špatném stavu (není však prošlé)

2. Zboží s prošlou dobou trvanlivosti

3. Chyba v objednávce

4. Poškození zboží při přepravě

5. Chyba v přípravě objednávky ve skladu

6. Chybně objednané klientem

  

V případě uznání oprávněnosti reklamace ze strany prodejce si klient přeje řešit reklamaci takto (prosíme zaškrtnout požadovanou možnost):

 Vrácením vadného a dodáním náhradního zboží

 Odstoupením od smlouvy (tj. vrácení zboží zpět prodávajícímu a navrácení peněz kupujícímu)

 

 Kupující je povinen svoji volbu oznámit prodávajícímu ihned při reklamaci. Bez souhlasu prodávajícího není oprávněn uplatněný nárok měnit.

   

…………………………………………..              ………………………………………………………

Podpis zákazníka                                                                     Podpis osoby přijímající reklamaci

  

Vyjádření prodávajícího k reklamaci: ………………………………………………………………………………………

 
Balíček prosím odešlete na jednu z adres uvedených zde: https://eshop.andelske-obrazy.cz/clanky/adresa-pro-odeslani-zasilky/